Продавець East Food розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
717 відгуків
Все, що потрібно для суші, за найдоступнішими цінами!До покупок!
+380 (93) 669-41-67
Товари для суші та страв азіатської кухні від East Food
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Заморожені продукти пакуємо в термоупаковку, яка дозволяє зберегти необхідну температуру продукту до 48 годин. Отже, необхідно отримати посилку в день прибуття товару на відділення пошти. У разі, якщо цей продукт не було отримано у строк, поверненню не підлягає. ************************************************** ************************************************* Покупець має право замінити товар на аналогічний або повернути кошти виключно за товар неналежної якості (якщо на упаковці товару виявлено недоліки, пошкоджено оригінальне пакування або не задовольняє термін придатності). У разі повернення або обміну товару у відділенні Нової Пошти – транспортні послуги компанія East Food оплачує за свій рахунок за умови, що товар було оглянуто та повернено у відділенні Нової Пошти або у присутності кур'єра Нової Пошти (тобто послуга попереднього огляду товару). У разі повернення або обміну товару після отримання та оформлення документів на оплату товару та транспортних послуг компанії Нова Пошта клієнт може повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту покупки, а також клієнт повинен повідомити менеджерів компанії East Food за тел. /viber Номер замовлення, і причину повернення. У разі транспортні послуги компанії Нова Пошта в обидві сторони оплачує клієнт. Після надсилання необхідно надати менеджеру номер ТТН. Як тільки компанія отримає товар і переконається у збереженні товарного вигляду, нове замовлення клієнта буде надіслано, або здійснено повернення коштів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner